Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
April 27, 2012
Image Size
229 KB
Resolution
1280×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
820
Favourites
31 (who?)
Comments
7
Downloads
16
×
Want To See More? by PuppetMistress666 Want To See More? by PuppetMistress666
Ugh I know, I got the quote wrong -_- It's "Want to see some more?" I forgot the "some" >.> Too late to fix it now so I just gotta submit it like this. Fuck.

Anyway yeah more Sherlock wallpapers :)
Add a Comment:
 
:iconmissravenrose:
MissRavenRose Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist General Artist
Love... that question is epic. Thank god John said yes!
Reply
:iconpuppetmistress666:
PuppetMistress666 Featured By Owner Apr 29, 2012  Student Digital Artist
lol yes and the way he said it > <
Reply
:iconmissravenrose:
MissRavenRose Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
I love John. "DAMN MY LEG!" (Completely cursing the fact he can't go running after Sherlock)
"God yes." (Translation: I thought you'd never ask. You are my new best friend and I'll kill for you tonight if need be!)
Reply
:iconpuppetmistress666:
PuppetMistress666 Featured By Owner Apr 30, 2012  Student Digital Artist
lol yes and he's soo cuddly xD
Reply
:iconmissravenrose:
MissRavenRose Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist General Artist
Yes, indeed, he is. That tan jumper.
Reply
:iconlisondepp:
Lisondepp Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist General Artist
Even without the "some", it's awesome ! :D
Reply
:iconpuppetmistress666:
PuppetMistress666 Featured By Owner Apr 27, 2012  Student Digital Artist
aww thanks so much ^w^
Reply
Add a Comment: